Friday, October 29, 2010

stop 2 thinking about the "paper"


sabar... n relax tirah........aku sedih rase sbb exam sem ni sgt2 membuat aku frust..harap2 usaha yg aku buat ini membuahkan hasil...aisshhh ya allah kau bantulah hamba mu ini ya allah......amin2 ya rabbalalamin........cayok2!! utk 3 paper akan dtg lagi....YOU CAN DO IT TIRAH!!!!!!!!!!!!!!! YEAAAAAAAAAAAAAARRRGGHHhhhhh!!!!!!!!!!!! yaaaaaaaaaaaaahhhh!!!!!!!!! you can do it!!!!!!!!!!!!!!!!..kuatkan lah semangat ku ya ALLAH ..hanyA pada MU aku memeinta hanya padaMU juga aku berserah......

4 comments:

  1. yeaaaahhh itu yg kita mau....hahahahah..
    aku kna up kan blk semangat kuuuuuuuu...thanks my raraaaaaaa

    ReplyDelete
  2. hehehe...up smgt je tau....tirah t ajar i wt blog cntik2 gni ye,, i like pinky..hehee...cun pic doh...jeles i..hahaha

    ReplyDelete
  3. orait bebeh.ni simple je ni...tudung xnk try pkai ke camni...?hhuhhhuhu

    ReplyDelete