Wednesday, October 27, 2010

cabaran emosi.......vs....kesakitan sewaktu exam...


insan yang cemerlang insan yang cemerlang datang nya dari akal..hatinya yang kuat ...dan jiwa yang mantop...hahahahahaahh
dua 3 hari ni bengkak pada leher...aduss..nak makan pon susah...sedeyh sangat....dah la time exam lak tu..xleyh ke tggu abis exam nk sakit pon..nasib aku dah abis 3 paper...tggl 3 lagi paper...doctor ckp badan panas sebab bengkak tu...time exam td aku kuatkan diri buat2 xde ape2 yg belaku..tp disebalik tudung tersembunyi bengkak itu..huhuhuhu...kuat tol aku tme dlm dewan td kan...harap2 esok2 bengkak tu surut...

6 comments:

  1. babe... sabar ek babe.. suma tuh dugaan... ada hikmahnya.. get well soon ya... miss u...

    ReplyDelete
  2. ntah la semalam aku sakt..g klinik dah smlm,,thank babe.aku buat2 kuat semangat time jwb exam falsafah..

    ReplyDelete
  3. yg psl lagu tuh..ko just click kat lagu aku tuh..trus kuar link dia..

    ReplyDelete
  4. ntah... xreti nak wat.... sila2 la bg tutorial kt aku ek.... aku nih baru je blaja2 wat belog nih....huhuhuuu....

    ReplyDelete
  5. wehehehheeee.... let's blaja belog membelog.... ngahahahahaaaa....

    ReplyDelete