Wednesday, May 18, 2011

:::0hhh AARON AZIZ kU...:::::



OHHHH...Aaron aziz ku........hihihihi...aku suka dia ni,smart n macho..hahahha..skrg tiap2 petang aku akan layan slot akasia kat tv3 tiap ari isnin hingga khamis. Kalu pkol 7 aku akan terpacak la depan tv..hahahha..semata2 nk tgk NORA ELENA.Ni slot akasia yg tgh hot2 kat tv3.Lagi2 aaron aziz yg berakon.Citer ni adaptasi dari sebuah novel.Tapi biasa la kan,mesti ade yg lain dari novel sebenar kan. Mcm citer lagenda budak setan la,ade yg lain skit jalan citenya kan. so kalu nk tahu ade lain ke x..kita kna tgk la citer ni..





gewe lamo....hahhaha





kalu korang prasan heroin citer Nora elena ni ade jadi model dalam iklan air buah dlm tv.




ni hero n heroin dalam Nora Elena





::::setiap isnin hingga khamis pkol 7 tau::::




apsal ko smart sgt..hahhaha







Ni sedikit sedikit sinopsis novel nya...Kasih Yang Suci - Meen Zulaikha


Sepuluh tahun yang tahun lalu, kesucian Nora Elena dinodai. Andai masa boleh diulang kembali, pasti jiwanya tidak punah. Tapi dia sedar, takdir hidup tidak memihak kepada sesiapa. Saiful Idham, tunangnya pergi kerana tragedi ini. Tiba - tiba muncul Seth menawarkan diri untuk menjadi suaminya. Nora Elena keliru..Ternyata doa Seth dimakbulkan. Sepuluh tahun dia menjejaki gadis itu. Nora Elena, cinta yang bermula dari pandang pertama. Namun kenyataan tidak seindah impian. Hangatnya asmara Seth, namun hanya dia yang terbakar sendiri. Rasa cinta isterinya tidak dapat disentuh walaupun hakikatnya mereka berkongsi ranjang yang sama. Jiwa lelakinya merintih. Nora Elena bagai bayang - bayang yang tidak dapat dipegang."Hakikatnya, aku suami dan kau isteri. Perkahwinan ini adalah simpulan mati. Hanya maut yang akan memisahkan kita berdua," tegas SethTapi mengapa Elena menjadi wanita asing dalam perkahwinan ini? Rahsia yang selama ini disimpan kemas akhirnya terbongkar. Sebenarnya...Sethlah lelaki durjana itu. Menodainya atas alasa kerana kasihnya yang suci! Benarkah?Lelaki adalah nafas itu dan wanita adalah nadi jiwa...saling memerlukan dan mencintai. Dan cinta itu maknanya saling dan menerima.Nora Elena akhirnya reda menerima Seth. Dia tidak akan menoleh lagi kerana lelaki itulah syurganya di akhirat nanti.



nak tahu kesudahan citer ni...kna tgk ari2 la...aku pon xsabar nk tggu..slot arini si nora ngn saiful idham dah break n cancel engagement diorang.Perghh sedih..n then end utk slot arini si seth a.k.a aaron aziz tu nk apply utk jadi penggantin lelaki sbb si emak elena dah masuk wad gara2 terkejut pertunangan anak diorg dibatalkan dgn keadaan persiapan perkahwinan yg telah selesai smuanya...so nantikan esok plak sambungan..kalu aku jadi elena sanggup jer...pergghh macho kot si aaron..hahahaaahah...ape2 pon tgguu esok....


**************

No comments:

Post a Comment