Friday, December 17, 2010

ari yg rutin giler....

smlm 16 hb 2010

pagi: duk atas katil bangun...duk menung jap..kemas2 katil...duk smula atas katil..menung jap..ambik towel g mandi

pagi nak2 tgh hari sket : g dapur tlg mama aku kt dapur..siap..pastu mkn...

tgh hari : duk atas kerusi.tgk tb..blk2 citer dongeng indon...tutup tb..tp bukak blk sbb mama aku nk tgk..pastu tgk je la..pastu "treett...treeettt.."(lagu bilionare) from ela:jom wayang (suggest by paan -TRON GELACY)..bls: orait....

2 jam lps tgk wayang : ceiitt!! Citer TRON same jerk ngn SKYLINE..berat mate je pakai spek 3D..

ptg lps blk : duk baring pandang syiling..pk esok nk kna blk dooohhh..haiippp..

mlm :kms2 baju masuk bag..sambil meratapi ..

arini 17 hb 2010

pagi : ceit!! pagi dah...ni yg aku mls ni...sambil mate pandang syiling sambil tepuk2 pipi..(sambil kate,pagi dah ke ni)

tgh hari : onthway g terminal nk anta aku blk UKM ngn mama aku,abg aku ngn tunang dia

sejam sebelum naik bas : singgah butik pengantin nk suvey baju ..abg aku ngn tunang dia k suvey,,
kejadian dlm butik : "dik..adik cantek pakai kebaya utk kawen ni " "bukan sy..ni yg sebelah sy"(dlm hati ceitt!!! slh org)
tunang abg aku muke dah berubah....(-_-)

mase naik bas: slm mama abg aku ngn tunang dia..naik bas dgn xberperasaan..
naik..lambai2 mama ngn abg aku..n bas pon gerak..sampai kerusi cek2 no seat..duduk..n tido...bangun2 dah smpai..

sampai sepupu ambik..anta kolej.... tiap2 sem nk blk msti xberperasaan..

3 comments: